Zgłaszanie incydentów przez jednostki samorządu terytorialnego

Zgłaszanie incydentów przez jednostki samorządu terytorialnego

Podmioty publiczne, które realizują zadania publiczne zależne od systemów informacyjnych, są częścią Krajowego Systemu Cyberbezpieczeństwa.

Ustawa, która weszła w życie 28 sierpnia 2018 roku, nakłada na nie obowiązek zgłaszania incydentów.
Incydent w podmiocie publicznym – incydent, który powoduje lub może spowodować obniżenie jakości lub przerwanie realizacji zadania publicznego realizowanego przez podmiot publiczny, o których mowa w art. 4 pkt 7-15 ustawy o KSC.

Opracowanie i wdrażanie procedur Krajowego Systemu Cyberbezpieczeństwa dla operatorów usług kluczowych i dostawców usług cyfrowych

>>>>> Pobierz poradnik:

PORADNIK_-Cyberbezpieczeństwo PORADNIK_-PRCyber-02_-Zgłaszanie_incydentów_cyberbezpieczeństwa-_JST

This post was written by